Κοινοποίηση

Οι αυτοκόλλητες τυπωμένες ταινίες θεωρούνται η ιδανική απάντηση στα ακριβά τυπωμένα χαρτοκιβώτια. Παράλληλα αποτελούν την καλύτερη επιλογή για να προωθήσει μια εταιρεία το λογότυπο και το εμπορικό σήμα της.

Οι τυπωμένες ταινίες μετατρέπουν ένα συνηθισμένο κουτί σε ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης. Με άλλα λόγια αποτελούν ένα οικονομικό εργαλείο προώθησης των προϊόντων και του εμπορικού σήματος μιας εταιρείας. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται και για τη σφράγιση και ασφάλεια του πακέτου, καθώς η παραβίασή τους γίνεται άμεσα αντιληπτή. Ταυτόχρονα υπάρχει σχετική προειδοποίηση προς τον πελάτη να μην δέχεται εμπόρευμα με κατεστραμμένη ταινία. Τέλος, οι τυπωμένες ταινίες βοηθούν στην αδιαβροχοποίηση του πακέτου. Λόγω όλων αυτών των χαρακτηριστικών, η ζήτηση για τυπωμένες ταινίες αυξάνεται συστηματικά. Η αγορά αναμένεται να καταγράψει τεράστια αύξηση κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης.

Γιατί αυξάνεται η ζήτηση για αυτοκόλλητες τυπωμένες ταινίες

Η αύξηση της ζήτησης για τυπωμένες ταινίες αναμένεται να παραμείνει σταθερή για διάφορους λόγους:

Πρώτον, η γρήγορη ανάπτυξη του κλάδου της τυπογραφίας σε συνδυασμό με την απαίτηση για ελκυστική συσκευασία και μοναδικότητα στο προϊόν αποτελούν βασικούς παράγοντες για την ανάπτυξη της αγοράς τυπωμένων ταινιών.

Δεύτερον, η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών έχει συμβάλει στην επέκταση της αγοράς τυπωμένων ταινιών. Αυτό συμβαίνει γιατί οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ευρύτατα τη συσκευασία. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεπάγεται την αυξημένη ανάγκη για αποστολή και διανομή, γεγονός που τροφοδοτεί την ανάγκη για τυπωμένες ταινίες.

Τέλος, η εκτύπωση σε ταινίες είναι ευκολότερη σε σύγκριση με την εκτύπωση σε κιβώτια και άλλα υλικά. Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους έχει αναπτυχθεί ραγδαία η αγορά τυπωμένων ταινιών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μοναδικό εμπόδιο στην ανάπτυξη της αγοράς τυπωμένων ταινιών μπορεί να σταθεί το κόστος που απαιτούν οι εκτυπώσεις υψηλής ποιότητας.

Η αγορά τυπωμένων ταινιών έχει τμηματοποιηθεί με βάση το πάχος, το υλικό και τον τελικό χρήστη.

Όσον αφορά το πάχος, οι τυπωμένες ταινίες διαχωρίζονται στις εξής κατηγορίες: έως 40 microns, 40-70 microns, 70-100 microns, 100 microns και άνω.

Όσον αφορά το υλικό, διαχωρίζονται στις εξής κατηγορίες: πολυαιθυλένιο (ΡΕ), πολυπροπυλένιο (PP), πολυβινυλικό χλωρίδιο (PVC), διαξονικά προσανατολισμένο τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (BOPET) κ.ά.

Τέλος, όσον αφορά τον τελικό χρήστη και τη βιομηχανία στην οποία απευθύνεται, η αγορά τυπωμένων ταινιών διαχωρίζεται στις εξής κατηγορίες: Τρόφιμα & Ποτά, Κλωστοϋφαντουργία, Κατασκευαστικός τομέας, Ηλεκτρονικά προϊόντα, Γεωργία κ.ά.

Η παγκόσμια αγορά

Αναφορικά με τη γεωγραφική περιοχή, η αγορά τυπωμένων ταινιών έχει τμηματοποιηθεί σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη, Ανατολική Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική και Λατινική Αμερική. Η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη αναμένεται να κυριαρχήσουν στην αγορά καθόλη τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης. Ωστόσο, πολλοί προμηθευτές ταινιών επενδύουν στην Ανατολική Ασία, προκειμένου να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση και τις δυνατότητες που προσφέρει η αγορά αυτή. Η Λατινική Αμερική και η Μέση Ανατολή και Αφρική αναμένεται να σημειώσουν αργή, αλλά σταθερή ανάπτυξη κατά την περίοδο πρόβλεψης. Η Ευρώπη αναμένεται να δημιουργήσει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στον κλάδο αυτό. Τέλος οι κατασκευαστές ταινιών στην Κίνα και την Ινδία προσπαθούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις ευκαιρίες που προσφέρονται.

Στην Θεοδώρου Αφοι, διαθέτουμε τμήμα παραγωγής τυπωμένων Αυτοκόλλητων Ταινιών από BOPP και PVC σε οποιαδήποτε επιθυμητή διάσταση για αυτόματες μηχανές συσκευασίας ή εργαλεία χειρός για το κλείσιμο των χαρτοκιβωτίων αλλά και για μια ατελείωτη επιπλέον λίστα εφαρμογών.

Categories: Ταινίες

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε
τη φόρμα ώστε να
έρθουμε σε επαφή
μαζί σας