Κοινοποίηση

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα αποκαλύπτει τις παγκόσμιες διαφορές στον ρόλο που έχει η συσκευασία. Πώς αυτή επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά, επηρεάζει την ικανοποίηση των προϊόντων και δίνει κίνητρα στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.

Στο αριθμοδιάγραμμα μπορείτε να δείτε τους αριθμούς αυτών των διαφορών στον ρόλο των συκευασιών. Δείτε επίσης γιατί η συσκευασία πρέπει να είναι εύκολη στη μεταφορά, την αποθήκευση, τη χρήση και τη διάθεση. Πόση σημασία αυτή παίζει στο εάν ο καταναλωτής πρόκειται να αγοράσει ξανά το προϊόν;

Κατεβάστε σε Pdf το infographic, ΕΔΩ

Πηγή (related link): businesswire.com |MWV Packaging Matters (Graphic: Business Wire) | H απόδοση στα Ελληνικά έγινε από την Θεοδώρου Αφοι.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε
τη φόρμα ώστε να
έρθουμε σε επαφή
μαζί σας