Κοινοποίηση

Τα 10 πιο ενδιαφέροντα στοιχεία για τη συσκευασία παγκοσμίως

Ο κλάδος της συσκευασίας είναι γεμάτος εκπλήξεις!
Καθώς ασχολούμαστε με τη συσκευασία, μαθαίνουμε ότι είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό χαρτόνι που διπλώνεται για να ασφαλίσει ένα προϊόν. Η συσκευασία δίνει βάση στο branding, καθώς και επιτρέπει στη δημιουργικότητα να λειτουργήσει. Αλλά σημαίνει επίσης πράγματα που δεν θα πίστευες ότι ήταν αληθινά. Ετοιμαστείτε να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας διασκεδάζοντας!

#1 Η Coca-Cola είναι η πιο αναγνωρίσιμη μάρκα στον κόσμο
Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πριν από λίγα χρόνια ανακοίνωσε ότι το 94% του παγκόσμιου πληθυσμού αναγνωρίζει το κόκκινο σήμα της Coca-Cola. Επιπλέον, το όνομα της μάρκας είναι η δεύτερη πιο κατανοητή λέξη παγκοσμίως, αμέσως μετά το “OK”. Τώρα, αυτό είναι branding!

Jordan whitfield_packhelp_post

 

#2 Η έντονη μυρωδιά του καφέ δεν είναι ακριβώς αυτό που νομίζετε
Σύμφωνα με ερευνητές, ο καφές έχει ένα από τα πιο ελκυστικά αρώματα στον κόσμο. Οι παραγωγοί καφέ γνωρίζουν ότι η μυρωδιά είναι αυτή που κάνει τον καφέ τόσο δελεαστικό προϊόν. Αλλά το έντονο άρωμα που φτάνει στη μύτη σας αμέσως μετά το άνοιγμα ενός βάζου με καφέ προκαλείται από ένα ειδικό σπρέι που χρησιμοποιείται κάτω από το καπάκι.

tim-arterbury_packhelp_post

 

#3 Τα χάρτινα κουτιά είναι άνω των 100 ετών!
Το πρώτο κουτί αποστολής από χαρτόνι κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1903, ενώ το ίδιο το χαρτόνι είναι ακόμη παλαιότερο – κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το 1856. Φαίνεται ότι τα κουτιά έχουν πολλή ιστορία πίσω.

eco shipping box

 

#4 Το μυστικό μέρος της Apple
Αν δείτε ένα βίντεο unboxing ενός προϊόντος της Apple, θα δείτε την ομορφιά και την απλότητα της συσκευασίας τους. Προκειμένου να επιτευχθεί τέτοιο επίπεδο τελειότητας, η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη κουλτούρα γύρω από τα κουτιά για τα προϊόντα της. Μια απόδειξη είναι ότι τα κεντρικά γραφεία της Apple έχουν έναν ειδικό καθορισμένο χώρο για την ανάπτυξη της συσκευασίας για νέα προϊόντα.

apple-product-packaging-2-1024x683

 

#5 Ζεστάνετε το κουτί σας – Συσκευασία Noodles για φούρνο μικροκυμάτων
Η Nongshim, ο κορυφαίος παραγωγός στιγμιαίων noodles της Κορέας, δημιούργησε μια καινοτόμο συσκευασία που είναι ασφαλής για χρήση σε φούρνο μικροκυμάτων. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόσθετο υλικό που χρησιμοποιείται σε αυτά τα κουτιά μπορεί να διατηρηθεί χωρίς να λιώσει ακόμη και στους 100 βαθμούς. Αυτή η ενδιαφέρουσα συσκευασία μπορεί να είναι ορόσημο για τη βιομηχανία τροφίμων, αλλά ο χρόνος θα δείξει την πραγματική της αξία.

soon_img05_packhelp_article

 

#6 Ένας καινοτόμος τύπος συσκευασίας – Ένα μαγικό κουτί χυμού
Η σουηδική εταιρεία σχεδιασμού Tomorrow Machine είναι ο δημιουργός ενός μαγικού κουτιού χυμού. Το μικρό κουτί είναι κατασκευασμένο από τζελ φυκιών άγαρ-άγαρ και νερό και προορίζεται για χρήση με φρέσκους χυμούς και smoothies. Το κουτί “αποσυντίθεται” με τον ίδιο ρυθμό που καταναλώνεται το προϊόν μέσα.

magic_juicebox_post

 

#7 Ξέρετε τι σας λέει η ημερομηνία λήξης στο μπουκάλι;
Αν και τα περισσότερα τρόφιμα που καταναλώνουμε έχουν ημερομηνία λήξης, δεν ισχύει για το νερό. Ωστόσο, υπάρχει μια ημερομηνία λήξης σε κάθε μπουκάλι. Μην τις αγνοείτε, γιατί αυτές οι ημερομηνίες αναφέρονται στη λήξη του μπουκαλιού!

bottle-2032980_1280_packhelp

 

#8 Η Nike δημιούργησε ένα κουτί παπουτσιών κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά σκουπιδιών
Η εταιρεία είναι πρωτοπόρος στον κλάδο της όσον αφορά τις καινοτόμες και βιώσιμες συσκευασίες. Το πρόσφατα σχεδιασμένο κουτί παπουτσιών επιτρέπει άνετη χρήση ως σακίδιο πλάτης, αλλά επίσης είναι 100% κατασκευασμένο από ανακυκλωμένα σκουπίδια. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του είναι κυρίως δοχεία ποτών. Είναι ένα ενδιαφέρον σχέδιο συσκευασίας που φωνάζει «Είμαι φιλικός προς το περιβάλλον, χρησιμοποιήστε με!».
Το σχέδιο δημιουργήθηκε από την ταϊβανέζικη εταιρεία Miniwiz.

 

 

#9 Τα επτά πρώτα δευτερόλεπτα είναι αυτά που καθορίζουν την εταιρεία σας στην αντίληψη του πελάτη
Οι περισσότεροι πελάτες σχηματίζουν την εντύπωση μιας συγκεκριμένης επωνυμίας μέσα στα πρώτα επτά δευτερόλεπτα από τη στιγμή που τη βλέπουν. Η συσκευασία και η γραφική επικοινωνία είναι επομένως εξαιρετικά σημαντική από την οπτική γωνία μιας εταιρείας!

 

#10 Πολλά χριστουγεννιάτικα χαρτιά περιτυλίγματος
Οι χριστουγεννιάτικες περιτυλίξεις είναι φοβερές, αλλά δυστυχώς – δημιουργούν πολλά απόβλητα. Μια εκτίμηση δείχνει ότι κάθε χρόνο πετάμε περισσότερα από 83 km2 χαρτιού περιτυλίγματος, που είναι αρκετό για να καλύψει ολόκληρο το νησί του Γκέρνσεϊ.

guernsey-channel-islands_packhelp

Πηγή

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε
τη φόρμα ώστε να
έρθουμε σε επαφή
μαζί σας