Κοινοποίηση

Αν και δεν έχουμε ακόμα φτάσει στη φουτουριστική εποχή που βλέπουμε στους The Jetsons, μεγάλοι λιανοπωλητές όπως η Walmart αρχίζουν να κάνουν παραδόσεις με χρήση drones σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ. Ακριβώς επειδή σε εταιρείες χορηγούνται πατέντες για εκπλήρωση αποστολών με drones και αερομεταφερόμενα μέσα, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η χρήση αυτών των τεχνολογιών παράδοσης είναι άμεσα διαθέσιμη. Σήμερα, αύριο και για αρκετό καιρό, τα φορτηγά θα χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά πακέτων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια των καταναλωτών.

Το πρόβλημα με τα φορτηγά, και ένας σοβαρός λόγος για τον οποίο εξετάζονται τα drones, είναι ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος στο εσωτερικό τους για να συμβαδίσει με την αύξηση σε αποστολές ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα φορτηγά, ωστόσο, δεν πρόκειται να γίνουν μεγαλύτερα επειδή τα μεγαλύτερα φορτηγά απαιτούν περισσότερα καύσιμα,  πρέπει να συμμορφώνονται με με περισσότερους κανονισμούς και χρειάζονται περισσότερους οδηγούς.

Αυτή η πρόκληση ανάγκασε τους μεταφορείς να προσπαθούν να χωρέσουν περισσότερα δέματα σε κάθε φορτηγό ή να αυξήσουν το τέλος παράδοσης για κάθε αποστολή. Οι περισσότεροι μεταφορείς, όπως η FedEx, έχουν επιλέξει το δεύτερο και τώρα χρεώνουν για χώρο και όχι βάρος. Το “διαστατικό βάρος” είναι μια τεχνική τιμολόγησης που εκχωρείται σε μια αποστολή με βάση τον όγκο σε σχέση με το πραγματικό βάρος της συσκευασίας.

Για να καταπολεμηθούν αυτές οι αυξήσεις στα τέλη αποστολής, οι εταιρείες πρέπει να επανεξετάσουν τα υλικά συσκευασίας και τις μεθόδους παράδοσης για να κάνουν αλλαγές που θα οδηγήσουν σε εξυπνότερα, μικρότερα δέματα. Τρεις συγκεκριμένες μεταβλητές θα έπρεπε να είναι η αφετηρία σας.

1. Να είστε σαφείς σχετικά με τους στόχους ζημίας. Κατανοήστε ποιες λύσεις προσφέρουν την καλύτερη προστασία για τις ανάγκες σας και, στη συνέχεια, αποφασίστε την κατάλληλη ποσότητα υλικού συσκευασίας που θα καλύψει αυτές τις ανάγκες, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα το συνολικό μέγεθος του δέματος.

2. Κατανοήστε τις απαιτήσεις διακίνησης. Πόσους κωδικούς θέλετε να διαχειριστείτε; Θα ξοδέψετε περισσότερα χρήματα σε μια πιο αργή λειτουργία από ό,τι θα εξοικονομήσετε από τις αποστολές. Να είστε προσεκτικοί σχετικά με τις απαιτήσεις συσκευασίας κάθε κωδικού και πώς αυτό θα επηρεάσει τη λειτουργία σας.

3. Βελτιστοποιήστε τη λειτουργία συσκευασίας. Οι έμποροι λιανικής συχνά σκέφτονται υπερβολικά τη διαδικασία δημιουργίας δεμάτων για αποστολή, όταν ένα μόνο υλικό συσκευασίας μπορεί να ολοκληρώσει πολλές εργασίες. Ο συνδυασμός διαχείρισης πόρων και λειτουργικής απόδοσης είναι μια λεπτή ισορροπία, επομένως σωστή μελέτη της διαδικασίας θα βοηθήσει πολύ στην αύξηση των κερδών.

Αυτές οι μεταβλητές διαφέρουν σε κάθε κλάδο ή μερικές φορές και στην καθημερινότητα κάθε εταιρείας. Κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις, οι έμποροι λιανικής μπορούν να επιτύχουν την ισορροπία ενός πλήρως βελτιστοποιημένου πακέτου με χαμηλότερο λειτουργικό φόρτο. Αξιόπιστη και οικονομικά αποδοτική προστασία μπορεί να επιτευχθεί με μερικές από τις πιο δημοφιλείς λύσεις συσκευασίας μας.

Φάκελοι αποστολής: Αυτή η παλιά αλλά εξαιρετική επιλογή είναι γρήγορη, οικονομική και εύκολη στη χρήση. Παλιότερα, μόνο μικρότερα, ελαφρύτερα αντικείμενα θα μπορούσαν να τοποθετηθούν μέσα σε ένα φάκελο, αλλά με χρόνια καινοτομίας και βελτιώσεων, οι ταχυδρομικοί φάκελοι μπορούν πλέον να αντέξουν τις αντιξοότητες της αποστολής.

Συστήματα StealthWrap™: Αυτή η αδιαφανής μεμβράνη εξαλείφει την ανάγκη για κουτί τυλίγοντας την κύρια συσκευασία ώστε να είναι αρκετά ανθεκτική για παράδοση. Προσφέρει ευκολία κατά το άνοιγμα για να βελτιώσει την εμπειρία του καταναλωτή, ενώ παρέχει αντοχή στο σκίσιμο για τη διατήρηση της ακεραιότητας του δέματος. Επιπλέον, είναι πλήρως ανακυκλώσιμο.

Αυτοματισμός εκπλήρωσης: Τα υπερμεγέθη κουτιά είναι ένας από τους κύριους υπαίτιους των χρεώσεων “διαστατικού βάρυος”. Τα αυτοματοποιημένα μας συστήματα χαρτοκιβωτίων μπορούν να παράγουν  συσκευασίες που να ταιριάζουν στο συγκεκριμένο μέγεθος κάθε αποστολής και τα αυτοματοποιημένα συστήματα ταχυδρομικών φακέλων μας χρησιμοποιούν εύκαμπτο φιλμ για να εγκλωβίσουν τα προϊόντα σε ένα έτοιμο προς αποστολή δέμα.

Μη γίνετε άλλη μια εταιρεία που “αιμορραγεί” οικονομικά από τα έξοδα μεταφοράς. Για να μην εκπλαγείτε από τον επόμενο λογαριασμό μεταφορικών που θα λάβετε, πραγματοποιήστε συχνούς ελέγχους της λειτουργίας σας για να εντοπίσετε ευκαιρίες μείωσης του κόστους και αύξησης της αποτελεσματικότητας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της συσκευασίας και της τεχνολογίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μικρότερα δέματα για να παρέχετε ανώτερη προστασία, διατηρώντας παράλληλα μια σταθερή εμπειρία για τους πελάτες σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε
τη φόρμα ώστε να
έρθουμε σε επαφή
μαζί σας